Hoeveel ballen zijn er aanwezig tijdens het wk voetbal?

Steeds als er een bal weggeschopt word uit het veld komt er een nieuwe bal in. Dus toen vroeg ik mij af hoeveel ballen er wel niet aanwezig zouden moeten zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
2.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Voetbal International heb ik gelezen dat elke ploeg bij de WK-loting 25 Brazuca's heeft ontvangen, en 25 bij aankomst in Brazilië. Dat zou betekenen dat elke ploeg er 50 in totaal heeft. Hoeveel er bij het hele toernooi zijn, bv. ook van de FIFA, durf ik niet te zeggen.

Het beste antwoord

In principe zijn er 32 ballen op het terrein.