Wie zond, anders dan FOX, ruime samenvattingen uit van de Nederlandse betaald voetbal promotie-degradatie-competitie?

NOS zond slechts zeer beknopte samenvattingen uit. Verder heb ik zowel bij RTL7, SBS6 en Veronica op een wedstrijdavond geen programmapunt gezien met die competitie.

9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Sport 7 en eurosport zonden dit vroeger wel eens uit.

Ook kan je samenvattingen wel eens bekijken op youtube of via livestreams sites (zie bron). Verder heeft geen zender in NL de rechten.