Hoe heten de nummers die vaak worden afgespeeld in de rust bij FC Dordrecht?

Ik ben opzoek naar een bepaald nummer dat haast altijd gedraait wordt als ik op bezoek ben in het stadion van FC Dordrecht.. alleen ik weet de naam er niet van.
Wellicht zijn er FC Dordrecht fans die mij kunnen vertellen welk nummer zij heel vaak horen in de rust bij FC Dordrecht. Wellicht kom ik er dan wel achter.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Moet je de applicatie Shazam aanzetten als je bij een wedstrijd aanwezig bent ;)
Of stuur een mailtje naar jullie supportersgroep/Ultras als jullie die hebben.

Groeten,

Pec Zwolle Fanatic