Vraag over het azteken stadion (zie uitleg).

Van 2 t/m 16 Augustus ga ik op vakantie in Mexico city. Waar kan ik zien welke wedstrijden er in die periode gespeeld worden in het Azteken stadion? Kan het nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

het nieuwe seizoen moet dan nog beginnen en deze planning moet nog gemaakt worden

Toegevoegd na 10 minuten:
kijk in juli op de onderstaande link voor het programma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste nationale voetbalbonden hebben pas ergens rond half april de planning voor het komende jaar klaar (de knvb is al wel snel).

Als je rond die tijd eens kijkt op de website van Club América (de club die het Azteken-stadion als thuisbasis heeft) of bij de Mexiaanse voetbalbond, dan vind je waarschijnlijk je antwoord wel:
http://www.clubamerica.com.mx/
http://www.femexfut.org.mx/portalv2/default.aspx

Maakt het trouwens uit welke wedstrijden er gespeeld worden? Het gaat er toch om een keer een wedstrijd daar mee te maken?
Heb ondertussen al verschillende mooie wedstrijden in verschillende landen meegemaakt. Het mooie is het ervaren hoe het thuispubliek de wedstrijd meemaakt.
Hele mooie herinneringen heb ik er aan overgehouden. Wie de tegenstanders waren... Kan het me echt niet van alle clubs herinneren.