Waarom moet moet Portugal tegen zweden?

Waarom moet ze tegen elkaar spelen voor de kwalificatie ze zitten toch in aparte groepen en ze zijn alle bij 2e in hun groep de 1e en 2e gaan toch door?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

de eersten van een groep plaatsen zich rechtstreeks voor het wk. dr nummers 2 moeten tegen elkaar in play-offs. De winnaar van deze play-offs plaatst zich ook voor het wk. Daarom worden nummers 2 tegen andere nummers 2 geplaatst. portugal en zweden zijn beide tweede geworden en zijn door middel van loting tegen elkaar geplaatst.

Toegevoegd na 1 minuut:
de winnaar van het tweeluik tussen deze twee landen plaatst zich voor het wk, en de verliezer is uitgeschakeld en mag niet naar brazilië
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat wordt gedaan door middel van een loting. het is net toevallig dat Portugal tegen Zweden moet