Leuke vraag, maar erg logische. Aktiesport kan gewoon meer sportschoenen tegelijk inkopen waardoor het goedkoper is. Of ze leveren ander soort sportschoenen waar de productie goedkoper van is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat de schoenen van actiesport ook goedkoper zijn omdat de verkopers zich niet bemoeien met wat jij aan je voeten doet. Ze adviseren je waarschijnlijk matig, waardoor jij gewoon zelf moet voelen of je schoenen goed zitten of niet. Bij een speciaalzaak zal de verkoper er wat meer vanaf weten en met jou kijken naar de vorm van je voeten en dergelijke, en op basis daarvan het perfecte paar met je uitzoeken. En daarnaast maakt het merkje ook uit.