Ik moet morgen een wedstrijd fluiten voor de E2, moet ik fluiten voor elk doelpunt?

Ik moet morgen een wedstrijd fluiten voor de E2 (voetbal), moet ik fluiten voor elk doelpunt? Tis mijn eerste wedstrijd en waarschijnlijk ook laatste ;), het is een roulatie systeem op onze club.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Antwoorden (2)

Ja, je moet fluiten bij elk doelpunt. Heb je hier werkelijk geen les in gekregen? Kun je je niet herinneren hoe het bij je eigen wedstrijd gaat?

Toegevoegd na 6 minuten:
Onderaan deze site vind je meer informatie (bij [ Klik hier voor scheidsrechterinstructies voor de F en E wedstrijden >> (PDF) ]

http://www.alliance22.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=12

Toegevoegd na 8 minuten:
Misschien snap ik het al, je bent ouder van een voetballend kind? Maar dan nog: die laat je in deze tijd toch niet zomaar scheidsrechter spelen? Het is geen bardienst!

Toegevoegd na 8 minuten:
Deze link moet ook werken: http://www.alliance22.nl/PDF-files/InstructieScheidsrechters%20E.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit hoeft niet per se. Dit is puur wat de scheidsrechter zelf wil. Ik als KNVB scheidsrechter fluit daar niet voor, alleen als er onenigheid is. Dus zit hij er wel niet in. Dan fluit ik, en steek ik 2 armen richting het midden, zodat er afgetrapt kan worden. Bij de E jeugd kan je het doen voor de duidelijkheid, maar het hoeft niet.