mag je een muts aanhouden tijdens een amateurwedstrijd?

aangezien ik s ochtends speel en het steeds kouder word wil ik weten of ik mijn muts aan mag houden tijdens de wedstrijd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
5.4K

Antwoorden (3)

Bij voetbalwedstrijden mag je een muts dragen als je dat wilt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hou er trouwens rekening mee dat je met sommige mutsen minder goed kan koppen. Het beste kun je dus een strakke muts kiezen.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Dat zal aan het bestuur van de club liggen, door het uniform dat gedragen wordt tijdens de wedstrijd, maakt een club zich herkenbaar en geeft dat een bepaalde uitstraling aan de club, meestal zal dit dus niet toegestaan zijn, maar er zijn verenigingen die hier niet moeilijk over doen, vraag het dus even na aan je coach.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even overleggen met de scheidsrechter vooraf maar in een duel kan iemand die muts over je kop trekken (per ongeluk) en dan kun je nog lelijk geblesseerd raken ook.