Hoe word je een goede linksbuiten?

Hallo allemaal, ik wil graag een goede linksbuiten worden.
welke trainingen zijn erg belangrijk?
Ik ben 15 jaar oud zou ik het nog kunnen halen bij een club als bv: een club uit de jupiler league? Verder kan ik goed sprinten wat is nog meer erg belangrijk? Graag goede tips.. en alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Snelheid is best wel belangerijk verder een goeie techniek, een goeie voorzet, goeie passing en wel een redelijk goed schot verder uithoudingsvermogen en fysiek wel sterk zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord, wil er alleen nog bij aanvullen dat een voetballer ook ''slim'' moet zijn. Hiermee bedoel ik dat je ook zelf voetbal moet gaan kijken en hoe goede teams met elkaar spelen/passen. Zo leer je zelf ook hoe je een goede combinatie kan maken in een wedstrijd met je team en dat soort dingen. Verstand van voetbal is wel handig.
Ben je linksbenig ,heb je best wel een stevig postuur niet dik, en heb je een goed loop vermogen Een goed schot voor voorzetten te geven niet bang om de achterlijn te halen en een tegenspeler uit te spelen .Ga veel trainen en probeer ook eens op rechts te spelen en speel de bal ,met rechts als je dit allemaal al kan dan komt het wel goed .Blijf goed je trainingen elke week te doen minstens 2x p/w.En hou je conditie op een goed pijl .Ga niet uit en als je uit gaat maak het nooit laat en slaap goed .Dan komt alles goed en wie weet staat er een shout langs de lijn te kijken naar je