Waarom geen geluid bij push bericht nu.nl bij eredivisie wedstrijden

Ik krijg wel een melding, maar geen geluid bij push bericht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Het beste antwoord

Ik zie dat je de vraag hebt gesteld met een iPhone dus dan weet ik het antwoord wel.

Je kan dit activeren door naar je instellingen te gaan.
Vervolgens berichtgeving en in het berichtencentrum naar nu.nl te scrollen.
Hierin kun je het tabje geluiden aanvinken.

functioneert die dan nog niet naar behoren ligt het probleem bij nu.nl en mogelijk kun je dan de gratis app voetbal downloaden. Maar normaal gesproken geeft hij via nu.nl dan gewoon geluid