Door de druk die word gemaakt door coaches en je mede spelers.

Maar ook om hoe belangrijk de wedstrijd het is. Hoe belangrijker de wedstrijd, dus een grotere wil om te winnen, hoe groter de agressie. Dit heeft veder ook te maken met adrenaline.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doordat er altijd iemand ergens niet blij mee is, je wil een vrije trap, maar krijgt hem niet, en je wordt boos.
Je wil een ingooi, maar krijgt hem niet, en je wordt boos.
Als de scheidsrechter voor het 1 kiest, is de ander boos. Daardoor ontstaat agressie.

Eigenlijk gewoon omdat iemand het niet eens is met een beslissing.