Wat moet ik vooral niet doen als ik een trap tegen me voet heb gehad?

Wij speelde gister een voerbalwedstrijd, en toen kreeg ik een trap tegen de buitenkant van me voet en daar heb ik nog steeds last van als ik loop. Dus ik wou even vragen wat ik juist niet moet en wat wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag iets meer info, is je voet blauw, straalt de pijn uit of is het alleen op de plek waar je getrapt bent, kortom, alles wat er over te vertellen is.

Antwoorden (2)

Ik weet verder niet hoe jou voet eruit ziet. Als die blauw / dik etc is, zou ik even langs gaan bij de huisarts. Kan zijn dat er een spier overbelast is. Dan moet je goed rust houden. Het kan ook een botje in je voet zijn die zeer doet. Ik zou het even na laten kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er echt last van hebt gewoon langs de huisarts gaan. Die kan het goed bekijken, voelen etc.