Die zijn er maar behoorlijk duur, bijna 25 euro voor volwassenen er rond de 15 euro voor kinderen

Toegevoegd na 1 minuut:
aha, een link gevonden, ik had het bijna goed, het is 23 euro en 17 euro.

Toegevoegd na 4 minuten:
o ja, en nog een tip als je naar een wedstrijd zou willen. Niet op straat tickets kopen, ook niet bij het officiele verkooppunt, dan heb je nooit plaatsen bij elkaar en ze zijn gewoon veel duurder.
Gewoon naar de kassa van het stadion en dan kun je soms voor 30 euro een kaartje kopen voor een wedstrijd.