Kan je je nu nog inschrijven bij een voetbalclub?

Ik ben een meisje. Omdat het allemaal al is begonnen enzo! En heeft iemand nog een leuke club in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.

Antwoorden (3)

Tuurlijk ;) inschrijven kan altijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar kom je dan ook nog voor dit seizoen in een team?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker wel, alleen met wedstrijden en toernooien mag je dan nog niet meedoen. Tenzij ze speelsters te kort komen of er precies 11 hebben waarna je als reserve speelster kan dienen ;)
Het kan altijd maar alleen als er ruimte is natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet gewoon even één of meerdere clubs mailen ofzo via hun website. Vraag of ze nog meiden aannemen (zeg er wel bij wat je geboortedatum is) en of je een paar keer gratis kunt meetrainen.

sommige clubs hebben volle teams en dan kun je vaak geen wedstrijden spelen maar wel meetrainen tot er weer een nieuw team gevormd kan worden.

Je kunt dus altijd informatie vragen en bijna altijd meetrainen als ze een team hebben met meiden van jouw leeftijd maar wedstrijden spelen ligt aan hoe groot het team is. Als ze al veel reservespelers hebben zul je moeten wachten.