Wanneer start de losse kaarten verkoop van de Ajax CL-wedstrijden?

Lectori Salutem,

Ik zou gaarne éen thuiswedstrijd van Ajax in de Championsleague willen bezoeken, de ambiance alleen lijkt mij de moeite waard, daarnaast zie je niet vaak dergelijke sparringpartners op de Neerlandse velden.

Bij voorbaat dank,
mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.5K

Het beste antwoord

Als je geen lid bent van de Supportersvereniging Ajax, is het sowieso niet mogelijk om één van de 3 komende thuiswedstrijden in de groepsfase van de CL te bezoeken. Mocht je wel lid zijn, kun je via de website van Ajax momenteel alleen een passe-partout, voor alle 3 de wedstrijden, kopen. Losse kaartverkoop zal pas later plaatsvinden.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de website uit de bron staat: Let op; momenteel is het alleen mogelijk een passepartout voor de Champions League te bestellen. Eventuele kaartverkoop van de losse Champions League wedstrijden en bijbehorende informatie volgt later.

Je kunt dus een passepartout bestellen: https://ajax.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=340145 dat is de blinde kaartverkoop zolang de tegenstander niet bekend is, maar dat is voor jou geen probleem lijkt mij?

Toegevoegd na 40 minuten:
Volgens mij moet je dan minstens een AJAX clubkaart hebben en dan ben je als laatste aan de beurt vanaf 15 sept om 9 uur:

Kaarthouder Opm. Start verkoop vanaf Aantal per (S)CC
Ajax Seizoenkaart Eigen plek -10% 1-9-2012 09:00 uur 1
Minderv. Seizoenkaart Eigen plek -10% 1-9-2012 09:00 uur 1 (setprijs)
Ajax Seizoenkaart Einde eigen plek 5-9-2012 17:59 uur nvt.
Mindervalide Seizoenkaart Einde eigen plek 5-9-2012 17:59 uur nvt.
Ajax Seizoenkaart Alle vakken 6-9-2012 09:00 uur 2
Minderv. Club Card n.v.t. 6-9-2012 09:00 uur 1 (setprijs)
Ajax Life/ Jonge Schare/ Kids Club Alle vakken 8-9-2012 09:00 uur 2
Ajax Club Card Alle vakken 15-9-2012 09:00 uur 2
Einde verkoop 3-10-2012 20:45 uur nvt.

http://www.ajax.nl/Tickets-Support/Nieuws-4/Ticket-Nieuws-artikel/Passepartouts-Champions-League-1.htm#verkoopschema_
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Succes!