Worden de komende vriendschappelijke wedstrijden van PSV uitgezonden?

Worden ''PSV - PAOK'' en ''PSV - Union Berlin'' uitgezonden?
Op eredivisie live zie ik ze nergens staan !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

de wedstrijden zijn inderdaad niet te zien op eredivisie live, maar je kan ze wel gratis bekijken op www.theusagetv.org en vervolgens op live sports 1. dan zie je een lijst met sportwedstrijden en dan gewoon bij de goeie tijd de wedstrijd opzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ze niet op eredivisie live ziet staan, dan komt dat doordat ze niet worden uitgezonden door eredivisie live.

Er is vanavond een Europees programma voor plaatsing van de Europa League, dus dan is een oefenwedstrijd PAOK-PSV minder interessant dan een wedstrijd die echt ergens om gaat, zoals Vitesse - Plovdiv.

Met een beetje speurwerk op internet zul je wel een live stream vinden die het uitzend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.hahasport.com
allerlei sporten live