word de loting voor de champions league voorronde vanavond ergens uitgezonden? en hoelaat word het bekend gemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

De loting hiervan was vanmiddag om 12 uur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is vanmiddag al uitgezonden geweest (tenminste via livestreams)

Dynamo Kiev kwam als tegenstander van Feyenoord uit de koker rollen. De Rotterdammers nemen het op dinsdag 31 juli eerst in Kiev op tegen de plaatselijke topclub, waarna een week later de return volgt in De Kuip.

LEAGUE ROUTE
Dynamo Kiev v Feyenoord
Kopenhagen v Club Brugge
Fenerbahce v Vaslui
Motherwell v Panathinaikos

De vier overgebleven ploegen zullen het moeten opnemen tegen Sporting Braga, Spartak Moskou, Udinese, Lille OSC, Málaga en Borussia Mönchengladbach alvorens de groepsfase van de Champions League kan worden bereikt.

CHAMPIONS ROUTE

GROEP 1
Anderlecht v Shamrock Rovers/Ekranas
BATE Borisov/Vardar v Skenderbeu/Debreceni
Maribor/Zeljeznicar v Dudelange/Salzburg
Cluj v Slovan Liberec/Shakhter Karagandy
Buducnost Podgorica/Sląsk Wroclaw v The New Saints/Helsingsborgs

GROEP 2
Molde/Ventspils v Flora Tallinn/Basel
Celtic v HJK Helsinki/Reykjavik
Ulisses/Sheriff v Ludogorets Razgrad/Dinamo Zagreb
Zilina/Hapoel Kiryat Shmona v Neftci PFK/Zestafoni
AEL Limassol/Linfield v Valletta/Partizan

De Champions Route is in twee groepen opgesplitst. Van de twintig deelnemende ploegen zullen er uiteindelijk slechts vijf via de play-offs het hoofdtoernooi van het miljoenenbal betreden.

http://www.goal.com/nl/news/216/champions-league/2012/07/20/3253776/overzicht-loting-derde-voorronde-champions-league

(en ik wil niet al te pessimistisch zijn, maar ik vrees dat we Feyenoord niet in het miljoenenbal tegen gaan komen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ach daar horen ze toch ook niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik heel eerlijk ben, dan vrees ik dat dat opgaat voor alle ploegen in de Nederlandse competitie. Voor de financiele balans van Feyenoord zou het heel fijn zijn als ze het halen en dan minimaal 3e worden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ajax hoort er wel, er zitten ploegen in die nog minder zijn. Paar jaar geleden zat er een club uit Cyprus in, die haalden zelfs de achtste of kwartfinale!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paar jaar geleden? Afgelopen jaar bedoel je APOEL Nicosia, kwartfinale was het eindstation. Cristiano Ronaldo de beul, maar desalniettemin blijf ik erbij dat Nederland de komende jaren niet echt een rol van betekenis zal spelen in de Champions League.
(en ik blijf hopen dat ik ongelijk heb).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen rol van betekenis is iets anders dan dat ze er niet in horen, als je alleen die ploegen erin zet die kans maken om te winnen, houd je er maar een stuk of 8 over, dat wil je toch ook niet ;P