Wordt de wedstrijd Racing Genk - PSV ergens uitgezonden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelaat en wanneer begint hij?

Antwoorden (2)

Nee, in principe worden alleen oefenwedstrijden van het Nederlands Elftal uitgezonden.
Overige oefenwedstrijden niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarschijnlijk zijn er wel livestreams, zie :

http://askville.amazon.com/watch-PSV-KRC-Genk-live-streaming-21-July-09/AnswerViewer.do?requestId=56105107
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij geeft aan dat het blog alweer is verwijderd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja, dan zul je rond de dag van de wedstrijd even moeten googelen naar livestreams. Ik geef je een goede kans op deze site:
http://sports-livez.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op eredivisie-live worden regelmatig oefenwedstrijden uitgezonden.
Eredivisie live of sport1!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope.
De programmering voor zondag staat al online, geen Racing Genk tegen PSV (wel de supercup Barcelona-Madrid, lijkt me zelfs nog leuker!)