Je leert alle voetbaltechnieken: dribbels, trucjes, schijnbewegingen,...

Je ziet ook bekende voetballers dezelfde beweging maken in een wedstrijd (Messi, Ronaldo, Van Persie, Kompany, Cruijff, enz...).

OOK IDEAAL VOOR VOETBALTRAINERS

Als voetballers ook thuis oefenen, worden ze beter.
Een idee om deze voetbal oefenstof te gebruiken tijdens en na je voetbaltraining, vind je hier.

Klik op FILMPJES en je vindt alle voetbaloefeningen.

Toegevoegd na 32 seconden:
http://www.voetbalhuiswerk.be/home.php?lang=ned
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn verschillende goede sites voor het trainen van voetbaltrucs.
Persoonlijk zou ik in google zoeken naar de Wiel Coerver-methode.

Of nog beter, start youtube en tik daar "Wiel Coerver" in, gegarandeerd een groot aantal filmpjes

Voor het geval je nog nooit van Wiel Coerver gehoord hebt:
"Wiel Coerver was een voetballer en voetbaltrainer. Vanwege zijn geavanceerde trainingsmethoden werd hij omschreven als de 'Albert Einstein van het voetbal' en gold hij in zijn tijd als één van de baanbrekende voetbalcoaches."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wiel_Coerver