Wat is de meest gunstige eindstand bij de wedstrijd denemarken - portugal voor Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Portugal moet winnen. Dan is 1-0 het gunstigste maar dat kan niet meer dus 2-1 is ook prima.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit omdat Portugal en Denemarken dan allebei 3 punten hebben. Als ze gelijkspelen heeft Denemarken er al 4 en dan MOETEN wij vanavond winnen of gelijkspelen anders liggen we er meteen uit. Als Denemarken wint is het nog ongunstiger, dan hebben we aan een gelijkspel nog niet genoeg vanavond en moeten we winnen anders zijn we niet door.

Als Portugal wint kúnnen we het nog redden als we vanavond verliezen (maar dan moeten we zondag winnen met liefst een flink aantal doelpunten van Portugal) en mogen Duitsland en Denemarken niet gelijkspelen (hoewel dat voor hun uiterst interessant zal zijn want degene die verliest ligt er dan uit...).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De meest gunstige eindstad zou zijn geweest 1-0 voor Portugal.
Als Nederland dan wint van Duitsland, staan ze op de eerste plek in de poul.

IN ieder geval moetPortugal winnen.