Hoeveel kampioenschappen heeft FC BAYERN nodig om een 5e ster op het shirt te krijgen?

In Duitsland wordt een alternatieve maatstaf gehanteerd, om te voorkomen dat alleen Bayern München sterren zou mogen voeren.

3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.

5 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 2 gouden kampioenssterren.

10 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 3 gouden kampioenssterren.

20 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 4 gouden kampioenssterren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.9K

Het beste antwoord

Dat is nog niet bekend gemaakt, omdat er ook wel veel door het buitenland gemopperd wordt op hun afwijkende systeem verwacht ik dat het binnen de 18 jaren die nodig zijn om Bayern 40x te laten winnen ze wel weer wat nieuws hebben bedacht of alsnog afspraken maken over of het 40x of 45x of 50x moet zijn. Het blijft vreemd dat de meeste landen pas bij 40x de vierde ster krijgen en dat ze in Duitsland dat al bij 20x heeft.

Toegevoegd na 48 seconden:
Correctie, ze hebben de titel nu 21x gewonnen, dus nog 19x minstens voor 40.