Live Stream Athletic de Bilbao FC Barcelona. Live finale Copa del Rey 2012 in Spanje.

Het Spaanse bekertoernooi voor voetbalteams, bekend als de Copa del Rey bereikt vanavond zijn eindfase. In de finale spelen Athletic de Bilbao tegen FC Barcelona. De wedstrijd begint om 22.00 uur. Voor de FC Barcelona is het de kans om, na het mislopen van de Champions League-winst en landstitel, het seizoen af te sluiten met een prijs.

Live Stream 1 finale Athletic de Bilbao FC Barcelona >>>

Livestream 2 finale Athletic de Bilbao FC Barcelona >>>
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Link 1 is in het komen meerdeere links op. Hier kun je ook bijna elke wedstrijd die op TV is zien.
Link 2 is precies hetzelfde.