Waar kan ik op internet de voetbalwedstrijd Nederland-Bulgarije kijken? Ik zit in Turkije.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

dat kan zeer waarschijnlijk via de bron. maar hij staat er nog niet op omdat hij pas zaterdag wordt gespeeld. volgens mij is die gratis.

officieel moet je het doen volgens bron 2. dat kost je eenmalig €10,- maar dan kan je altijd (alle) wedstrijden kijken die je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De eerste link werkt niet in Turkije. En de tweede probeer ik dus ook maar niet vanwege dezelfde reden. Maakt niks meer uit. Ik zie dat we verloren hebben. Goed van die Bulgaren, maar die doen niet mee aan de EK.

Andere antwoorden (1)

mijn beste

deze wedstrijd word live gestreamt op sbs6.nl website
doe ik ook altijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat niet. Krijg de hele tijd een foutmelding als ik daar op de live uitzending klik, jammer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, je zit in het buitenland. Dan zou je eventueel met proxy's moeten werken