Heeft er iemand toevallig ervaringen met de voetbalshirts die je kunt kopen op Dealextreme?

Want ik zit er over te denken om er een Nederlands Elftal shirt te kopen. Ik heb al vaker dingen gekocht via DX. Maar regelmatig staat er dan een merk op een product terwijl dit niet bij de foto's staat. Bijv. bij mijn hoesje voor mijn telefoon stond er toch een merk op terwijl dat er niet opstond. Staan er dan ook Nike tekens op de Nederlands elftal shirts van Dealextreme?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een idee om contact op te nemen met DX?

Het beste antwoord

Voor zo'n laag bedrag mag een officieel shirt van het Nederlands elftal niet verkocht worden. Hier zijn richtlijnen van opgemaakt vanuit Nike zelf en dus zal dit bijna 100% zeker een replica zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Neen, want dan was Nike al lang in actie gekomen. Voor die 12,21 euro/shirt kan je je toch echt geen buil aan vallen. Het zijn replica's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat dit replica's zijn.
Maar er waren al eerder op DX goedkope Barcelona shirts verschenen MET Nike logo.