Heeft Cruijff ooit even gevoetbald bij Inter Milaan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Nee, niet bij Inter, wel ooit een helft bij AC
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ klopt helemaal.
En voor die 45 minuten incasseerde hij en passant nog even 20.000 dollar...
Er zijn dagen dat ik dat salaris niet haal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet. Moet inter zijn
rose
12 jaar geleden
Kijk hier: http://www.voetbalonline.nl/item?id=5182
rose
12 jaar geleden
Of dit: "In 1981 when he is 34 he tries to sign a contract with AC Milan after playing a match of the Mundialito with the Milan shirt. He falls back, instead, on a Spanish second division team, then returns to Amsterdam Ajax FC (two national titles and a Netherlands Cup) and ends his career at Feyenoord Rotterdam in 1984 gaining his umpteenth national title when he is 37." http://www.goldenfoot.com/acm-on-line/Home/FootballLegends/Legendsdatabase/scheda2613.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was een demonstratie wedstrijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dan dat ik me vergis in de inter en ac versie. maar ben nog niet overtuigd.

Andere antwoorden (2)

Nee, zie bron, hier kan je trouwens alle voetballers op de hele wereld vinden, van amateur tot prof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee,cruijff heeft bij ajax en feyenoord en in amerika gevoetbald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja?? Vergeet je nu niet eventjes twee clubjes in Spanje... Bij Levante en kom.. hoe heet dat andere kleine clubje ook alweer... iets van FC Barcelona ofzo??