hoe kan ik iemand anders beter leren hooghouden?

ik kan het zelf niet echt goed (zo een 100x) maar mijn vriendin wil het graag leren, heeft iemand enig idee hoe ik haar daarmee kan helpen?
mvg xavier

Toegevoegd na 4 minuten:
hooghouden met een voetbal aangezien het in de voetbal rubriek staat*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet er worden hooggehouden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een voetbal, ik heb de vraag al geupdate

Antwoorden (4)

Als je iemand anders iets wilt leren, zul je het eerst zelf onder de knie moeten hebben.
Daarna kun je door aanschouwelijk onderwijs te geven, het ook een ander leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Balgevoel trainen. Op internet staan filmpjes die je haar kan laten zien. En dan kun je misschien samen oefenen. Je leert immers het best door te oefenen. 100 is trouwens niet zo slecht dat je het niet aan iemand anders kan leren hoor. Laat haar misschien eerst 1 voet en daarna 2 voeten proberen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het haar zo is te leren: stukje in de lucht laat stuiteren stukje in de lucht enz. mis leer je het haar dan een beetje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je het zelf eerst wat beter moet leren, maar wat zij moet doen is gewoon de bal goed op de wrijf raken en een tikje geven . de bal hoeft maar ongv 5 cm omhoog en dan blijven tikken. EN OEFENEN niet opgeven

Toegevoegd na 21 seconden:
wreef*