Waar kan ik een wit kort broekje kopen van de voetbalclub AS Roma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.football-shirts.co.uk/roma-shirt.html

Het beste antwoord

in rome, bij de fanshop als je een echte wilt hebben.
via internet, zie bron.

als je een namaak broekje wilt hebben, zou ik je aanraden om eens langs de zomerbraderieen te lopen, daar hebben ze altijd wel een kraam met voetbalshirts en soms ook broekjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Aan de toegevoegde link heb ik veel gehad! Hier heb ik het broekje gevonden wat ik zocht. Dankje!

Andere antwoorden (5)

In de shop van AS Roma, bij het stadion van AS Roma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zwarte markt in Beverwijk heeft vrij veel shirtjes en broeken van grote clubs, zoals AS Roma
12 jaar geleden
Thesoccershirtstore.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar vind je alleen shirts, geen broekjes - dus
Ik neem aan dat je geen zin hebt om naar Rome te gaan voor een broekje dus zal ik even de onderstaande link gebruiken!

Toegevoegd na 2 minuten:
Nu ik je vraag beter bekijk zie ik dat het om een wit broekje moet gaan, deze is grijs. Misschien is het toch iets, moet je even kijken! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij had de vraagsteller het over een WIT kort broekje, geen grijs keepersbroekje.
Als je niet de tijd hebt om naar Rome te gaan voor het broekje, kan je het ook via de webshop van AS Roma bestellen.

De verzendkosten (volgens het "quote" gedeelte op de site liggen op €15 of €25).

Succes!