Kan ik met een clubkaart van feyenoord van iemand anders kaarten bestellen, of moet diegene dan mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
6.1K

Antwoorden (3)

Officieel is de clubacar persoonsgebonden en alleen de persoon, die de card op naam heeft staan kan kaarten kopen.

Of dit in de praktijk ook wordt gecheckt weet ik niet, maar als je kaarten koopt met de card van iemand anders overtreed je wel de regels van de card en loop je kans dat er tegen de lamp te lopen, waarna er sancties kunnen volgen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Je vraag is niet transparant. Wil je kaarten BESTELLEN of KAARTEN kopen ?

Een Feyenoorder met een clubcard kan kaarten voor je kopen, maar kan wel verantwoordelijk worden gesteld voor je gedragingen (lees : misdragingen) in het stadion. Doe jij iets wat niet mag of verboden is, dan zitten jullie beiden aan een stadionverbod vast.

Voorbeeld : Wesley van W., die een stadionverbod bij Ajax heeft en recentelijk de bekerwedstrijd Ajax-AZ verpestte, kreeg zijn kaart via een andere persoon. Ook de tweede persoon zit (mijns inziens volledig terecht) aan een stadionverbod vast.

Normaal gesproken kijkt trouwens niemand na de tennaamstelling op een clubcard. Wanneer je je normaal gedraagt, is er geen vuiltje aan de lucht.

In Nederland zijn trouwens duizenden fictieve clubcards in omloop. Op sommige Nederlandse adressen staan wel tien Ere-Divisie clubcards geregistreerd, maar niemand (ook de KNVB niet) maakt zich hierom druk.

Antwoord, kortom : je kunt gewoon kaarten bestellen en je wedstrijd bekijken. Veel plezier !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord is gewoon nee.
Een clubcart is naamsgebonden en aan het stadion wordt er naar je paspoort gevraagt.
Dat het bij veel clubs ook niet gebeurt, dat is waar, maar wil je het risico lopen, om met je dure kaart, toch niet naar binnen te mogen?

Een clubcart kost je echt werkelijk niks vergeleken, met de andere kaarten. Voor 5 euro heb je er 1tje!

http://www.ticketbox.nl/(seizoen)clubcard-clubcard_aanvragen

http://www.feyenoord.nl/content/pdf/FKS/aanvraagformulier_clubkaart%20tijdelijk.pdf