Kreeg Cary Cahill (Chelsea) geel nadat hij zijn shirt uittrok waarop stond 'Pray 4 Muamba'?

Nadat hij scoorde voor Chelsea in de FA-Cup, deed hij zijn shirt uit. Kreeg hij hier geel voor of 'spaarde' de scheids hem door de tekst?


'PRAY 4 MUAMBA'

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gary Cahill heeft inderdaad niet de gele kaart gehad. Volgens de regels hoeft er ook geen gele kaart te worden gegeven wanneer een speler zijn shirt over zijn hoofd trekt, alleen wanneer hij zijn shirt uittrekt. Wel KAN er een gele kaart worden gegeven voor een dergelijke actie, het is aan de scheidsrechter om dat te beoordelen. Mooi om te zien dat de scheidsrechter dus niet de gele kaart gaf voor deze actie want in theorie had hij hem kunnen geven.

Hij kreeg geen gele kaart, hij werd bespaard.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100