Weet iemand een site waar je goedkope voetbalshirts van topclubs kunt vinden?

Site's waar shirts ook een goede kwaliteit hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Wanneer je de allernieuwste voetbalshirts van topclubs hebben wilt, betaal je hiervoor de hoofdprijs. Deze dien je rechtstreeks bij de club te bestellen. Je kunt digitaal betalen.
Mogen de shirt een halfjaartje oud zijn, kijk dan eens op de weblink www.fanandmore.de/fussballportal/Sonderangebote-reduzierte-Ware-Shop/Fussball-shop/Fussball-Trikot-Shop/index.htm .....
Voor € 40 heb je shirt van Messi of Tevez (Argentinie), Brazilie thuis kost slechts € 25, Frankrijk uit € 20. En natuurlijk (dit is je vraag) zijn er ook mooie clubshirts te koop. Aston Villa €, Galatasaray € 25, AC Milan (2010) € 15, Inter Milan € 40, Juventus (2010) slechts € 15, FC Porto € 30, etc.
Kortom een boeiende website om eens op te gaan rondsnuffelen en misschien een aantal shirtjes te gaan kopen !