met hoeveel kilometer per uur neemt iemand gemiddeld een penalty?

ik wil graag weten hoeveel kilometer per uur een volwassen mens gemiddeld schiet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
7.5K

Antwoorden (1)

Een volwassen mens a la profvoetballer of normale voetballer? Sowieso verschilt het ook per speler.

Gemiddeld? Zo'n 60-80 km/h
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en bovendien heb je loeiharde penalties, maar ook ronde zachtere gevoeligere penalties. Dus ik vind het niet echt een beantwoordbare vraag. Maar toch +1 voor de moeite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gemiddeld is inderdaad niet te zeggen. Veel interessanter is het om te weten hoe hard het KAN gaan. Iets van 100 km per uur dus http://www.managementsite.nl/274/persoonlijke-effectiviteit/strafschop-zoektocht-ultieme-penalty.html Overigens krijgt mijn zoon ze met