Waarom wordt door mannen commetaar gegeven bij voetbal formule1 K-1 enz. ?

Misschien dat het voor de vrouwen aantrekkelijker wordt als het eens door een vrouw gedaan word?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Misschien zijn ze wel bang dat vrouwen meer op andere dingen gaan letten: "O kijk dan, die kleurencombinatie van shirts en broek past niet eens bij elkaar!" Of: "Nummer 9 is ook een lekker ding." ;-)

Toegevoegd na 38 seconden:
Is niet echt een antwoord trouwens, maar wel een 'schot voor open doel'. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tja, de kans dat vrouwen dat gaan presenteren is simpelweg veel kleiner omdat er veel minder vrouwen zijn die daar in geïnteresseerd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou bij het voetbal heb je ook Barbera Barend en Dione de Graaf presneteerd het sportjournaal dus er zijn wel degelijk vrouwen die sport becommentariëren. Maar over het algemeen zijn vrouwen niet geintresseerd in de genoemde sporten. En de kijkers (veelal mannen) willen liever deskundig commentaar van een man dan een vrouwelijke commentator omdat dat aantrekkelijker is of omdat dat gemanicipeerder is.
Daarnaast blijft de sport hetzelfde, ongeacht wie dit becommentarieerd. Dus ik denk dat het weinig verschil uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, voor mij zou het niets uitmaken, ik zou er nog steeds niet naar kijken, simpelweg omdat al dat gepraat over sport me niet interesseert.