Hoe kan ik mij het best voorbereiden op een zaalvoetbaltoernooi?

Ik heb morgen avond een zaalvoetbaltoernooi, Ik ben keeper en ik speel mee als enig meisje. Hoe kan ik mij het best voorbereiden?

Toegevoegd na 3 uur:
zelf speel ik in een meisjes team

Toegevoegd na 3 uur:
zelf speel ik in een meisjes team

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp ben jij als enigst meisje tussen alleen maar jongens? Ik neem aan dat je gewend bent tussen jongens te spelen, dus weet je ongeveer wat je te wachten staat. Ken je de tegenstanders? Ik zou anders in mijn voorbereiding wel even checken wat voor gasten het zijn. Staan ze bekend als schoppers, agressief enz. dan zou ik wel mijn verdediging goed instrueren dat zij je wat meer beschermen. Verder kan je je net zo voorbereiden als op elke wedstrijd. Rust nemen, goed eten en zorgen dat je fit bent. In een toernooi is vooral uitgerust zijn belangrijk. Gewoon jouw conditie op peil houden en niet meer gaan trainen ofzo. Zorg dat je vooral 's avonds genoeg slaap pakt en dat je gezond en licht eet met voldoende energie toevoer. Succes!