Wat zijn de eerstvolgende wedstrijden van Nederlandse clubs? (zie uitleg)

De wedstrijden die ik kan vinden zijn pas na 20 jan. 2012
weet iemand eerdere wedstrijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Ja hoor. Op 19 januari wordt de bekerwedstrijd Ajax-AZ opnieuw gespeeld.

Toegevoegd na 3 minuten:
Even serieus: Er is winterstop in de Nederlandse competitie.
De clubs hebben nu even één tot twee weken vrij voor de feestdagen en daarna waaieren de clubs uit over de wereld voor een trainingskamp.
De meesten blijven in Europa, maar sommigen (Ajax) gaan verder weg.
Tijdens dat trainingskamp worden wedstrijden gespeeld tegen andere clubs die in of bij die locatie spelen of die toevallig op dezelfde locatie een trainingskamp hebben.
Deze wedstrijden worden echter niet uitgezonden (en ook de samenvattingen worden niet uitgezonden). Je zult het moeten doen met een verslag in de krant of op internet (als die al geschreven worden).

Op 19 januari wordt de onlangs verstoorde bekerwedstrijd Ajax-AZ dus opnieuw gespeeld en op vrijdag 20 januari begint de competitie dan weer.
(Leuk, in datzelfde weekend heb je dan ook nog de competitiewedstrijd AZ-Ajax).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op teletekst pag 818 kijkt zie je altijd de lopende of komende wedstrijddagen en dat is nu 20 januari 2012. En de bekerwedstrijd Ajax-AZ is ervoor, maar daar mag je niet naartoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19 januari ajax az
9 januari twente Lausanne Sports
12 januari twente Brøndby (soort toernooi)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ajax-FC almere city op 6 januari.
Palmeiras-Ajax 14 januari.
De beker wedstrijd Ajax-AZ op 19 januari.

SC Cambuur - FC Groningen op 6 januari
IJsselmeervogels- Feyenoord 7 januari

en ik denk ook nog wel meer wedstrijden maar die kan ik niet vinden.