Welke vlucht neemt real madrid naar amsterdam voor het duel ajax-real?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

2007:

Real Madrid heeft zich een eigen vliegtuig aangeschaft om naar de uitwedstrijden te trekken in de toekomst. Het vliegtuig is van het type Mc Donnell Douglas MD-83 en heeft als naam 'La Saeta' meegekregen. 'La saeta rubia' (de blonde pijl) was de bijnaam van de legendarische voetballer Alfredo de Stéfano van de Koninklijke.

Het vliegtuig is niet enkel voor de spelers en het bestuur van Real maar ook voor een selecte groep van trouwe fans. Die fans moeten dan wel een hoop euro's op tafel kunnen leggen. Real verkoopt de plaatsen in het vliegtuig voor 65.000 euro per jaar. Inbegrepen in de prijs zijn de hotelkosten en inkomtickets.

Het vliegtuig is 20 jaar oud en werd gekocht van de Spaanse luchtvaartmaatschappij Iberia.

Real zal het voor het eerst gebruik maken van het toestel voor de uitmatch in de Champions League tegen Lazio Roma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk Madrid - Amsterdam retour.