Kan ik de helft van mijn contributie terug krijgen als ik helft van de seizoen uitschrijf bij mn voetbalvereniging?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.1K

Antwoorden (4)

Nee. Dit in verband met het contrakt of de algemene voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je betaalt voor het hele seizoen, en dat jij eerder opzegt is jouw probleem en niet die van hEn. Je kan het proberen (nee heb je), maar het is waarschijnlijk zonde van je tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien als je een hele goede reden hebt (2 benen geamputeerd ofzo ;P
Maar verder zal de vereniging dat niet doen, al is het alleen maar om te voorkomen dat leden uitschrijven als ze bv 6 weken op vakantie gaan, en daarna weer vrolijk terugkomen.
En als je niet met ruzie weggegaan bent, gun je de club die donatie
12 jaar geleden
Nee, normaal gesproken niet.Ik zou het wel proberen.Wat heb je te verliezen?