Zijn de foto's van de feyenoord rellen nog terug te vinden op internet?

zijn de fotos van de feyenoord rellen nog terug te vinden op internet?
er schijnen een aantal bekenden van mij tussen te lopen, maar die hebben er nooit wat van gehoord.

en zo ja, waar staan ze dan?

groet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Er is genoeg te vinden op het internet. Wat dacht je van "youtube".

Hier een kleine greep.
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=rellen+feyenoord+ajax