kan je goed een wedstrijd kijken in de Arena op rij27 2e ring vak 402?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
26.2K

Antwoorden (2)

Nee niet echt de mensen zijn piep klein, het is bijzonder want in 2010 zijn wij naar de Toppers geweest en we zaten precies waar u nu zit voor de wedstrijd, bij de Toppers hadden ze grote schermen hangen en daar moesten wij het van hebben. Heel jammer maar ja het was niet anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je op de link klikt kan je een stadion overzicht zien in 3D.
klik op vak 402 en je kan het uitzicht zien.
dan weet je hoe het uitzicht is.
http://www.ajax.nl/Stadion/Stadionoverzicht-3D.htm