op eredivisie live 1

Toegevoegd na 1 minuut:
op Eredivisie Live 1 vanaf 20:45 uur en op Eredivisie Live 3 vanaf 20:40 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knap, de wedstrijd is al om 18.45 uur begonnen, dus het lijkt me sterk dat ze op eredivisie live 1 om 20.45 iets anders uit hebben gezonden dan Twente-PSV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat hier over de beker wedstrijd van afgelopen woensdag. toen speelde ajax ook tegen roda jc. (btw de vraag is 3 dagen geleden gesteld en er staat bij de vraag vanavond)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shit, sorry... even niet goed gekeken, maar ja, dat krijg je met eenzelfde competitiewedstrijd... C4th helemaal van de leg :)
Je kan het ook gratis via internet zien, moet je even het programmaatje "sopcast" installeren.

http://www.sopcast.com/

Ik geloof op kanaal 8800 (weet niet zeker)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoeft niet!
je kunt naar www.fromsport.com daar zijn een paar sporten gratis live te kijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
het is alleen niet altijd |Nederlands commentaar, maar dat is niet zo erg! (het gaat tenslotte om de wedstrijd!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook naar http://www.firstrowsports.tv/ gaan. Daar kan je gewoon een wedstrijd aan klikken die je wil zien. De kwaliteit is niet altijd super, maar je kan wel alle wedstrijden kijken die je wil zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt uitgezonden op www.livefootballstream.net

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is niet altijd nederlands commentaar en even goed beeld maar de wedstrijd kan je wel zien ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oo wist ik niet.