wat betekent aanvangstijd?

ik moet een wedstrijd spelen en op de site staat dat de tijd dat de wedstrijd begint 12:15 is. maar de aanvangstijd is ook 12:15. maar ik zou denken dat ik dan om 12:15 aanwezig zou moeten zijn. of bedoelen ze iets anders? verder staat er nergens hoe laat ik dan wel echt aanwezig moet zijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
6.3K

Antwoorden (3)

Begintijd!

Toegevoegd na 2 minuten:
Je wedstrijd begint dus om 12.15, voor de tijd die je er moet zijn, zou ik even de trainer bellen, die weet alles met betrekking tot warmingup enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wedstrijd begint (vangt aan) om 12.15 uur. Hier wordt hetzelfde mee bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tijd dat je er echt moet zijn want dan begint de wedstrijd!