Hoe ver is men met de cameratechniek bij het professionele voetbal?

Dan heb ik het over camera's op de doellijn, beelden terugkijken, etc. Is er al een planning dat er op een groot toernooi dit soort technieken worden gebruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

De techniek is er al jaren, de moderne mens bij de Fifa nog niet. De top van Fifa bestaat uit mannen die stammen uit het bronzen tijdperk, mannen die huiverig zijn voor moderne middelen. Deze mannen doen er alles aan om de hoge nood aan moderne middelen bij het huidige voetbal tegen te houden, en met succes: je hoeft de komende jaren in internationale toernooien geen camera op de doellijn te verwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In tennis, Hockey, IJshockey worden al dit soort technieken al een een aantal jaar gebruikt. Onbegrijpelijk dat de fifa en uefa hier niet aan willen. Op deze manier blijft de sport voetbal fraudegevoelig. Je zou er haast wat van gaan denken.