bij het nederlands elftal hebben ze altijd van die plastic vlaggetjes op de tribune liggen. maar welk berdrijf maakt deze vlaggetjes?

bij een wedstrijd van het nederlands elftal hebben ze altijd van die vlaggetjes op de stoeltjes liggen. maar welk bedrijf maakt die vlaggetjes. en waarom maken ze dan geen reclame op die vlag want dan heb je gelijk veel mensen bereikt als reclame.

(ps niet op de oude foto letten maar het is even een voorbeeld van de vlag die ze hebben)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Die laten ze maken in de goedkoopste fabriek die ze kunnen vinden dus meestal in China en omstreken.