Weet iemand de rede waarom de FEYENOORD supporters achter slecht doorzichtig glas zijn gezet bij Nac Breda?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Omdat het altijd een beladen wedstrijd is.
er was een folie aangebracht op het plexiglas,met de bedoeling dat de supporters elkaar niet konden aankijken,door het zonlicht dat er op scheen werd het aan twee zijden ondoorzichtig.ipv een zijde.
tevens werd er een dubbel net aangebracht ter voorkoming dat er goederen op het veld werden gegooid wat het zicht nog meer belemmerde.
later heeft men beseft dat deze actie verkeerd uitpakte,en ze krijgen hun geld terug van de club.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feyenoord-fans konden de wedstrijd bijna niet bekijken door de veiligheidsmaatregelen rond het uitvak.

De supportersperikelen rond het uitvak tussen NAC en Feyenoord worden onderzocht door de aanklager betaald voetbal. Deze moet bekijken of er een vooronderzoek naar de kwestie moet komen. Die kans is vrij groot, aldus een woordvoerster van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond KNVB.

'Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat supporters van de bezoekende club geen of te weinig zicht hebben op het veld en dat ze daardoor nog voor het begin van de wedstrijd het stadion weer verlaten,' aldus de woordvoerster.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat NAC het slecht heeft geregeld. Schandalig dat NAC dat in eerste instantie heeft gedaan. Later hebben ze wel gezegd dat ze fout zaten maar als ze iemand van NAC even de moeite had genomen om het zicht te controleren vanuit het vak, waren ze er zelf wel achter gekomen dat het zicht erg slecht was.

Als je het mij vraagt is het pure nalatigheid geweest!

Misschien kijk ik door een gekleurde bril omdat het nu de supporters van mijn club aangaat, maar het is niet acceptabel en NAC had hun zaakjes beter op orde moeten hebben.

Als je goed kijkt, zie je op de eerste foto een deel van de goal, de rest van de goal is redelijk wazig!

Van de tweede foto ga je spontaan scheel kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als supporters zich weten te gedragen hadden zware middelen niet nodig geweest.