Nee, dat mag niet. Vanuit de regels van de KNVB voor stadions:

Het in bezit zijn, afsteken of voorhanden van vuurwerk/fakkels/gastoeters is ten strengste verboden. Aangezien het afsteken van vuurwerk kan zorgen voor levensgevaarlijke situaties. Tevens is het in bezit zijn/afsteken van vuurwerk/fakkels/gastoeters wettelijk verboden. Op het afsteken van vuurwerk/fakkels staat een stadionverbod van 18 maanden en een boete van € 450,-. De club krijgt boetes vanuit de KNVB en UEFA als er vuurwerk wordt afgestoken in het stadion.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat mag niet.
Ik moest hem inleveren ivm brandgevaar.Als bijvoorbeeld de voorste persoon voor jou een vuurtje opsteekt,kan de walm gas voor een gevaarlijke situatie zorgen.