Kunnen clubs spelers alleen contracteren in de transferperiode?

Of kan het ook buiten de transferperiode? Ik zie namelijk vaak genoeg dat er buiten de transferperiode een speler wordt aangekocht. Hoe zit het precies met die eisen van de transferperiode?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
5K

Het beste antwoord

de club kan ook jeugdspelers contracteren gedurende het seizoen maar spelers kunnen alleen gekocht worden in de transferperiode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Men kan buiten de transferperiode wel een contract tekenen, maar deze wordt pas actief in de transferperiode. Buiten de transferperiode kunnen spelers echt niet van club wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een club kan buiten de transferperiode wel een speler contracteren wanneer die speler niet onder contract staat bij een andere club .