Moet je de Adidas Predator Championsleaque voetbalschoen insmeren of spuiten?

Heb ze pas nieuw en weet nooit zo goed of er nog iets mee moet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Leren schoenen moet je invetten om ze soepel te houden, kunstof schoenen zijn onderhouds vrij. Let er wel op dat je ze schoonmaakt na een wedstrijd, dus droog maken en zand verwijderen. Laat ze altijd natuurlijk drogen, dus niet onder de verwarmimg etc. Dit doe je het beste met een krant erin wat het vocht absobeerd... Veel plezier met je schoenen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leer altijd in vetten anders komen er vlekken op:D
kunstof schoenen kan je spuiten maar ik denk dat je het nog voor de zekerheid bij de topshelf ofzo kan na vragen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan om even naar een goede schoenmaker te gaan! Werkt het beste lijkt me