Is het doorgeven van LiveVoetbalstreams officieel volgens de wet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ligt eraan, sommige partijen mogen dat wel, omdat ze dat geregeld hebben (hierbij valt te denken aan de Wedsites als Unibet e.d.), anderen hebben niets geregeld en die mogen dat niet, zo heeft de KNVB dit jaar een rechtszaak gewonnen tegen zo'n aanbieder.

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/03/knvb_wint_rechtszaak_myp2p.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T

Andere antwoorden (1)

Hoe bedoel je officieel? bedoel je legaal? Het doorgeven van streams voor voetbalwedstrijden en het toestaan daarvan is per site verschillend. Op veel (voetbal)sites is dit niet toegestaan, maar het gewoon doorgeven van de streams mag.