Waarom speelt Twente alweer met rouwbanden?

Ik geloof dat het haast bij het tenue gaat horen.. *zucht*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K

Antwoorden (3)

Ze herdenken Friz Korbach. Ook de spelers van Heerenveen hebben rouwbanden.

Toegevoegd na 52 seconden:
Correctie: Friz Korbach = Fritz Korbach
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eat dacht je van de slachtoffers van het dak van het stadion is ingestort? Ik vind t eerlijk gezegd een beetje limoen om daar op zo'n manier over te praten, met zo'n zucht erachter, mag wel een beetje meer respect! Voor wie het dan ook is, voor niks is t nooit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Limoen moest zijn lomp...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als er veel van dergelijke ernstige gebeurtenissen achter elkaar plaatsvinden, dan wordt de rouwband vaak gedragen. Maar dus niet te pas en te onpas en neemt niet af in waarde.
Heerenveen en twente speelden met rouwbanden om de oud trainer Fritz Korbach te eren die deze is overleden .
Fritz Korbach was zowel trainer van heerenveen en twente geweest .