Kun je Eredivisie Live bestellen als je alleen kabel hebt en geen digitale TV?

Ik wil graag Eredivisie Live bestellen voor mijn vader, alleen wij hebben kabel en geen digitale tv. Kan ik dan alsnog Eredivisie Live bestellen of moet je persee digitale tv hebben? En zo niet, heeft iemand dan een goede oplossing hoe ik toch aan Eredivisie Live kan komen op tv?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke foto :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel :)

Antwoorden (2)

Eredivisie live kun je niet op je TV ontvangen zonder digitale tv, indien je Eredivisie live toch op je tv wilt ontvangen moet je dus een digitaal abonnement gaan aanschaffen.

Je kunt wel op een internet abonnement afsluiten bij Eredivisie live, dan kun je op je computer via internet naar de wedstrijden kijken.

Toegevoegd na 49 seconden:
Dat 'op' hoorde er niet bij.. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het wel bestellen! maar niet kijken.