Wat heeft Bas Dorst van Heerenveen op zijn shirt staan onder zijn voetbalshirt?

Zijn normale shirt deed hij uit toen hij scoorde tegen Ajax en er stond iets op een shirt daaronder.

Hij liep naar een camera toe maar dat beeld lieten ze niet zien.

Wat had hij op zijn shirt staat?

Ajax - Heerenveen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie:
http://www.parool.nl/parool/nl/4164/EREDIVISIE/article/detail/2848781/2011/08/14/Doelpunt-Dost-eerbetoon-aan-overleden-vriend.dhtml

Antwoorden (3)

"Rust zacht, held"

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals net gezegd verwijst het naar z'n jong overleden vriend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zijn shirt stond een foto van zijn vriend die pas geleden is overleden. Toen hij zijn vriend voor het laatst had gezien had Bas Dost beloofd om dat te doen. Jammer genoeg had Bas Dost hiervoor wel geel gekregen wat ik onterecht vind. Hopelijk heb je hier wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om Berry Schepers. Hij had op zijn shirt "Rust zacht, held" staan, als eerbetoon aan zijn vriend. Hij heeft samen met Berry gespeeld bij Emmen, en de 24-jarige Schepers overleed vorige maand aan kanker. Hij vond het erg moeilijk. Goed dat je hiernaar vraagt.